Wednesday, January 26, 2011

The strange things in Japan....

       Slm..hye u all!!..dh lame x update blog..bru kali ni berkesempatan...kali ini aku nak cerita cikit tentang benda pelik yang ada di Jepun...byk benda pelik yang ada di Jepun...orang dekat sana pelik2 belaka...banyak perkara pelik yang dieowg buat...memang terbaik la orang Jepun!!..kreatif dan inovatif betul..wakakaka...malas la aku nk celoteh banyak2 an...tengok jelaa ea...selamat terhibur...kih3..





Restoran yang ade di Jepun....sangat pelik...hahaha






Restoran jamban pun ada...





Tempat tidur dalam keretapi...special..kakahhh..





Benda tu pun boleh ganti payung ke?...huahuahua..





Tembikai 4 segi popular di Jepun...




Cara nak sejukkan maggie...wakakahhh




Parking basikal di Jepun...maju bro..





Kahwin dengan bantal...pelik2..hehehe





Pehh..banyaknye payung....kih3





Power Ranger dalam keretapi Jepun....hahaha





Bas sekolah pokemon..ada dekat Jepun je...hihihiiiii






Style an rambut orang Jepun...Akuza..gangster tu...he3

    Rasenye cukup la gambar yang aku tunjuk dekat korang ini...dah tergelak besar aku tengok gambar ini...memang pelik betul la orang Jepun...kreatif dan inovatif tahap gaban...hahaha...(n_n)


Sekian dari Hazwan@Iwan@Torok




5 comments:

  1. HAHAHAHA ! xleh bla yg part kondom tuh.
    x mabuk ke bau latex =.= ..

    ReplyDelete
  2. ntah r...da mabuk gk 2...cume tahan je kot...kahkahkah...

    ReplyDelete