Tuesday, January 11, 2011

Kereta Idamanku...

    

           Slm semua!!..kali ini aku nk cerita cikit tntg kereta idamanku...aku mmg minat dgn kereta..xtaw la kenapa...maybe aq dilahirkan untuk menjadi racer kereta kot...poyo je..hahaha...aq suke kereta yg sport dan da siap modified...for example kereta yg aku minat like bmw,ferrari,lamborghini,carera gt,mustang dan byk lagi r...memang minat giler la!!...beshnye kalau dpt pakai..bile la agaknye ea...xsbr rsenye...hehehe...dibawah ni aku tunjuk la kereta2 idaman aku..kowg tengok la ea..konpom geram je tengok nt..hehehe...(n_n)






Lamborghini Gallardo







BMW 3 series






Ferrari Enzo







Carrera GT






Chevrolet Camaro







Mitsubishi Lancer Evolution







Subaru Impreza





Mazda RX7





Mini Cooper





Hummer



                                        Sekian dari Hazwan@Iwan@Torok







2 comments: