Sunday, January 9, 2011

Koleksi Kereta Mewah Sultan Brunei.....

     
       
       Sultan Brunei kaya giler!!..aq rase beliau lebih kaya daripada sultan2 kt Malaysia..harta beliau bermillion3 agknye...yelaaaa,negeri kaya dengan minyak an,meti an sultannye kaya raya...hehehe...em..koleksi kereta mewah beliau mmg banyak...satu gudang taw...banyak betul jenis kereta yang aku minat ada such as Ferrari,Lamboghini,Mustang,Chevrolet Camaro,Audi and so on...memang geram je aku tengok...banyak sangat kereta..agknye hari2 tukar kereta kot...tgok mood la nak pakai kereta apa an...kih3...cube la bagi aku Lamboghini sebiji...pergi bro!!!..beshnye!!..rsenye dunia ini ana yg punye...wuaahaha...bile la aku dpt pakai kereta mewah cmtu..rasa teringin plk...xpe2,sabar la Hazwan...mungkin ada rezeki ko nanti...insyaAllah...Video di bawah ini adalah koleksi kereta mewah Sultan Brunei...kowg tgok la ea!!!...terliur la klo tgok...jangan jeles...hehehe....








      Apa pendapat kowg?...ok x video ini...rasa geram je an...sama la ngn aku..geram je tengok...hahaha...tapi difikirkan balik macam membazir je..membazir duit rakyat je an...teruk2....cube r duit itu dibuat kebajikan kepada rakyat Brunei...kan ag bagus...xpun bagi kat aku..boleh r angkut sebiji Nissan Fairlady...xgitu kawan2?...betul an...an3..hahaha...(n_n)


Sekian dari Hazwan@Iwan@Torok

No comments:

Post a Comment